A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради

Положення про гуманітарний відділ  

РОЖИЩЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

восьмого скликання

РІШЕННЯ

 

18 грудня 2020 року                                                                                     2/6

 

Про створення гуманітарного відділу

Рожищенської  міської ради Луцького району

Волинської області як юридичної особи та

затвердження Положення про гуманітарний

відділ Рожищенської  міської ради Луцького

району Волинської області

 

         Відповідно до статей 26, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті  25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних-осіб підприємців та громадських формувань», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань освіти, культури, спорту, соціального захисту, здоров’я, у справах сім’ї та молоді, регламенту та кадрової політики від 17.12.2020 № 1/4, міська рада

ВИРІШИЛА:

           1. Створити  гуманітарний відділ Рожищенської  міської ради Луцького району Волинської області як юридичну особу.

           2. Затвердити Положення про гуманітарний відділ Рожищенської  міської ради Луцького району Волинської області, що додається.

 3. Доручити Лясковському Сергію Юрійовичу, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, здійснити заходи щодо організації проведення державної реєстрації гуманітарного відділу Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області  як юридичної особи в порядку, встановленому чинним законодавством.

            4. Рожищенській міській раді та її виконавчому комітету забезпечити:

            - затвердження бланків гуманітарного відділу Рожищенської міської  ради Луцького району Волинської області;

            - виготовлення печатки із зображенням Державного Герба України та найменуванням гуманітарного відділу Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області.

             5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з  питань освіти, культури, спорту, соціального захисту, здоров’я, у справах сім’ї та молоді, регламенту та кадрової політики.

 

 

Міський голова                                                                Вячеслав  ПОЛІЩУК

Лясковський 21853

                              

 

                                                                                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                     рішенням міської ради

                                                                                                         від 18 грудня 2020 № 2/6

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ

РОЖИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ  РАДИ

ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області (далі – відділ) є виконавчим органом Рожищенської міської  ради.

1.2. Утворення відділу є виключно компетенцією Рожищенської міської ради. Відділ у своїй діяльності підконтрольний і підзвітний Рожищенській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, Рожищенському міському голові та заступнику міського голови згідно розподілу функціональних обов’язків .

 1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерств України, державних органів управління відповідної сфери, рішеннями сесії Рожищенської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Рожищенського міського голови, а також цим Положенням.

1.4. Відділ є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із своїм найменуванням, штамп, інші реквізити відповідно до чинного законодавства, право відкривати відповідні рахунки в органах Державної казначейської служби України та інших фінансових установах згідно із законодавством, укладає господарські договори і угоди.

1.5. Відділ є головним розпорядником бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, визначеними рішеннями про місцевий бюджет Рожищенської міської ради.

1.6. Повне найменування: Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області.

1.7. Скорочене найменування: Гуманітарний відділ.

1.8. Прав і обов’язків юридичної особи відділ набуває з дня державної реєстрації.

1.9. Юридична адреса: 45100, Волинська обл., Луцький р-н, м. Рожище, вул. Грушевського, буд. 27. 

1.10. Реорганізація або ліквідація відділу здійснюється за рішенням Рожищенської міської ради з дотриманням вимог чинного законодавства.

1.11. При відділі, для виконання обов’язків бухгалтерської служби бюджетних установ та їх господарського забезпечення створюються централізована бухгалтерія та господарська  група, які здійснюють свою діяльність в порядку передбаченому чинним законодавством.

1.12. Майно відділу  належить йому на правах оперативного управління. Відділ  володіє та користується майном, що є в його управлінні. Розпорядження майном відділу здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

1.13. Відділ є неприбутковою організацією і не має на меті одержання прибутку для його розподілу між працівниками.

1.14. Відділ є бюджетною установою та утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, передбачених на фінансування виконавчих органів міської ради. Джерелом формування коштів відділу є:

- кошти міського бюджету;

- інші кошти, що передаються до відділу відповідно до чинного законодавства в установленому порядку.

1.15. Працівники відділу отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету.

1.16. Фонд оплати праці працівників та видатки на утримання відділу визначає міська рада у межах виділених бюджетних призначень і затвердженої міською радою граничної чисельності працівників виконавчих органів ради.

1.17. Штатний розпис та кошторис відділу  затверджує міська  рада за пропозицією начальника відділу.

 

ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

 

2.1. Відділ утворений  для здійснення в межах чинного законодавства України  організаційних повноважень з метою задоволення потреб та інтересів територіальної громади у сферах гуманітарного розвитку: освіти, культури, молодіжної політики, національно-патріотичного виховання молоді, дітей і дорослих, фізичної культури та спорту.

2.2. Основними завданнями діяльності відділу є:

2.2.1.  Забезпечення виконання актів законодавства України у сферах, що віднесені до відання відділу.

2.2.2. Створення умов для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної освіти.

2.2.3. Виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального і правового захисту дітей та молоді, сприяння їх соціальному становленню і розвитку, запобігання бездоглядності та профілактика правопорушень серед дітей та молоді, запобігання насильству в сім’ї, забезпечення розвитку фізичної культури і спорту.

2.2.4. Створення умов для розвитку культури, сприяння відродженню та розвитку традицій і культури української нації, етнічної, культурної і мовної самобутності корінних народів і національних меншин.

2.2.5. Проведення державних свят, свят територіальної громади, культурно-мистецьких заходів, фестивалів, конкурсів, олімпіад, спортивних змагань і навчально-тренувальних зборів.

2.2.6. Пропаганда фізичної культури і спорту, здорового способу життя.

2.2.7. Сприяння діяльності молодіжних та інших громадських організацій, що здійснюють політику у сфері освіти, культури, роботи з молоддю, соціальної підтримки молоді, національно-патріотичного виховання, фізичної культури та спорту.

2.2.8. Розширення міжнародного співробітництва, здійснення системи заходів, спрямованих на підвищення його ефективності.

2.2.9. Забезпечення виконання рішень міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови з питань, що віднесені до відання відділу.

 

ІІІ. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ

 

3.1. Відділ  відповідно до покладених на нього завдань здійснює такі повноваження:

3.1.1. Організація виконання державних програм, розроблення і реалізація програм розвитку закладів територіальної громади, підпорядкованих відділу, подання пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку громади.

3.1.2. Підготовка пропозицій до проекту  бюджету громади щодо фінансування місцевих програм їх розвитку.

3.1.3. У межах чинного законодавства здійснення управління підпорядкованих закладів освіти, культури, фізичної культури і спорту, організація їх матеріально-технічного, фінансового та методичного забезпечення.

3.1.4. Моніторинг роботи  закладів культури, фізичної культури і спорту, що належать до сфери управління, забезпечення гласності його результатів.

3.1.5. Подання у встановленому чинним законодавством порядку статистичної звітності про стан і розвиток галузей, які перебувають у сфері управління, організація з цією метою збирання та опрацювання інформації і формування банку даних.

3.1.6. Визначення потреб у закладах, підпорядкованих відділу та подання пропозицій до міської ради щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних і культурно-освітніх потреб громади за наявності необхідної матеріально-технічної, науково-методичної бази тощо.

3.1.7.  Прогнозування розвитку галузей, що віднесені до відання відділу.

3.1.8. Інформування населення про стан та перспективи розвитку галузей, що віднесені до відання відділу за відповідним запитом.

3.1.9. Погодження статутів підпорядкованих закладів освіти, культури та спорту.

3.1.10. Внесення пропозицій щодо обсягів бюджетного фінансування закладів та установ, підпорядкованих відділу, аналіз та контроль використання бюджетних коштів.

3.1.11.  Погодження проектів будівництва нових, реконструкції та поточного ремонту закладів освіти, культури та спорту сприяння їх раціональному розміщенню.

3.1.12. Контроль за додержанням підпорядкованими закладами освіти, культури та спорту умов чинного законодавства України.

3.1.13. Забезпечення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

3.1.14.  Контроль за дотриманням правил техніки безпеки, охорони праці, протипожежної безпеки і санітарного режиму у закладах та підприємствах, підпорядкованих відділу. Надання методологічної допомоги у проведенні відповідної роботи.

3.1.15. Забезпечення у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення.

3.1.16. Забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

3.1.17. Забезпечення захисту персональних даних.

3.1.18. Забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров'я та захисту прав працівників та учнів (вихованців) підпорядкованих комунальних підприємств, установ, організацій та закладів.

3.1.19. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є відділ.

3.1.20. Розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, вжиття відповідних заходів щодо усунення причин, що породжують скарги.

3.2. У сфері освіти до компетенції відділу належать такі повноваження:

3.2.1. Планування та розвиток мережі закладів дошкільної, середньої та позашкільної освіти.

3.2.2. У разі ліквідації в установленому законодавством порядку комунального закладу загальної середньої освіти вжиття заходів щодо влаштування учнів до інших закладів освіти.

3.2.3. Закріплення за закладами середньої освіти території обслуговування (крім випадків, встановлених спеціальними законами).

3.2.4. Забезпечення підвезення учнів і педагогічних працівників до закладів середньої освіти і у зворотному напрямку.

3.2.5. Ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.

3.2.6. Спільно із закладами охорони здоров’я організація роботи щодо проведення щорічних медичних оглядів учнів (вихованців), педагогічних працівників закладів освіти.

3.2.7. Сприяння проведенню інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти.

3.2.8. Організація підготовки, проведення експериментальної та інноваційної діяльності у закладах дошкільної освіти, контроль за ходом їх здійснення.

3.2.9. Забезпечення соціального захисту педагогічних працівників, спеціалістів, які беруть участь в освітньому процесі, учнів, вихованців.

3.2.10. Забезпечення поліпшення матеріально-технічної бази та господарського обслуговування  закладів освіти;

3.2.11. Сприяння задоволенню освітніх запитів представниками національних меншин.

3.2.12. Організація та проведення у встановленому порядку інтелектуальних і творчих конкурсів, олімпіад та інших змагань серед учнів та педагогів.

3.2.13. Надання навчально-методичних рекомендацій закладам освіти.

3.2.14. Сприяння навчально-методичному забезпеченню комунальних закладів освіти. Формування замовлення на видання підручників, навчально-методичних посібників та іншої навчально-методичної літератури, навчальних програм, бланків документів про освіту, класних журналів, тощо; забезпечення ними закладів освіти.

3.2.15.   Координація зусиль органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації роботи щодо запобігання бездоглядності і правопорушенням серед них.

3.2.16. Забезпечення створення у закладах освіти інклюзивного освітнього середовища. Створення інклюзивних класів (груп) у закладах освіти на підставі письмового звернення батьків або законних представників особи з особливими освітніми потребами.

3.2.17. Сприяння створенню безпечного освітнього середовища в закладах освіти та організація здійснення заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування),  стали їх свідками або постраждали від них.

3.2.18. Координація організації харчування дітей у закладах освіти за рахунок місцевого бюджету та коштів батьківської плати; облік дітей, які охоплені пільговим харчуванням у закладах освіти.

3.2.19.  Організація роботи з питань оздоровлення та відпочинку дітей.

3.2.20. Організація проведення атестації педагогічних і керівних кадрів закладів освіти відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України.

3.2.21. Здійснення контролю за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

3.3. У сфері молодіжної політики, позашкільної роботи та національно-патріотичного виховання до компетенції відділу належать такі повноваження:

3.3.1. Формування і затвердження календарного плану проведення заходів із молодіжної політики та позашкільної роботи.

3.3.2. Забезпечення збереження і зміцнення матеріально-технічної бази закладів позашкільної освіти, розвиток їх мережі.

3.3.3. Створення належних умов для вибору вихованцями, учнями видів творчої діяльності відповідно до їх інтересів та запитів батьків або осіб, які їх замінюють.

3.3.4. Вжиття заходів для залучення вихованців, учнів, які потребують соціальної допомоги та соціальної реабілітації, до різних форм позашкільної освіти.

3.3.5. Організація і проведення заходів, передбачених календарним планом молодіжних заходів, у межах коштів, виділених на розвиток та реалізацію молодіжної політики та позашкільної роботи.

3.3.6. Сприяння діяльності дитячих та молодіжних організацій, творчих об'єднань, товариств, функціонуванню молодіжних центрів, дитячих та підліткових клубів.

3.3.7. Здійснення в межах повноважень заходів щодо активізації міжнародного співробітництва з питань, що належать до компетенції відділу.

3.3.8. Організація участі у міжнародних та національних програмах розвитку молодіжної політики, програмах обміну молоді.

3.3.9. Вивчення потреби та внесення пропозицій до міської ради про утворення позашкільних закладів освіти, центрів дитячої та юнацької творчості, допризовної підготовки, сприяння їх матеріальній підтримці.

3.3.10. Сприяння працевлаштуванню та зайнятості молоді, розвитку молодіжної підприємницької діяльності.

3.3.11. Здійснення заходів щодо морально-духовного та патріотичного виховання молоді.

3.3.12. Удосконалення в межах повноважень системи пошуку і відбору талановитих та обдарованих дітей і молоді, сприяння їх підтримці.

3.3.13. Забезпечення умов для інтелектуального і культурного розвитку талановитої молоді шляхом організації та проведення фестивалів, конкурсів, виставок, змагань та інших заходів, що сприяють інтелектуальному і культурному розвитку молоді.

3.3.14.   Координація роботи з дітьми пільгової категорії та сприяння адаптації і соціалізації дітей та молоді з особливими потребами.

3.3.15. Надання підтримки щодо реалізації проектів, які направлені на формування та розвиток молодіжної політики, національно-патріотичного виховання та позашкільної освіти.

3.3.16. Координація роботи закладів позашкільної освіти. 

3.4. У сфері культури до компетенції відділу належать такі повноваження:

3.4.1. Створення умов для всебічного розвитку культури, сприяння відродженню традиційної народної творчості та заохочення розвитку сучасних культурних практик.

3.4.2. Сприяння збереженню художніх, історичних та інших культурних цінностей, що знаходяться в музеях, колекціях та культурних споруд.

3.4.3. Всебічне налагодження процесу демократизації мистецтва, розвиток самодіяльної і народної творчості, заохочення мешканців громади до участі у культурному житті, сприяння волонтерській активності.

3.4.4. Сприяння роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері культури.

3.4.5. Організація у межах своїх повноважень проведення мистецьких фестивалів і конкурсів, оглядів, мистецьких аукціонів, виставок - продажу та інших заходів з питань, віднесених до компетенції відділу.

3.4.6. Удосконалення системи організації масового дозвілля населення та проведення на території громади масових і культурно-видовищних заходів.

3.4.7. Координація співпраці освітніх закладів та організацій сфери культури, сприяння активному використанню фондових матеріалів бібліотек, музеїв, архівів тощо для освітніх цілей, сприяння впровадженню нових способів використання культурної спадщини.

3.4.8. Забезпечення збереження культурної спадщини територіальної громади.

3.4.9. Координація роботи дитячої музичної школи.

3.5. У сфері фізичної культури та спорту до компетенції відділу належать такі повноваження:

3.5.1. Розробка та затвердження єдиного календарного плану  спортивних змагань і навчально-тренувальних зборів, відряджень та спортивно-масових заходів, контроль за його виконанням.

3.5.2. Проведення спортивно-масових заходів, направлених на популяризацію здорового способу життя та профілактику негативних явищ.

3.5.3. Забезпечення ефективного залучення об’єктів комунальної власності до проведення матчів, турнірів, кубків, чемпіонатів, змагань, спортивно-масових заходів.

3.5.4. Контроль та підготовка збірних команд з видів спорту, а також контроль за участю їх у змаганнях вищого рівня.

3.5.5.  Координація роботи дитячо-юнацької спортивної школи.

3.5.6. Сприяння розвитку, реконструкції, оновленню матеріально технічної бази та будівництву спортивних об’єктів комунальної власності.

3.5.7. Організація культурного спортивного дозвілля різних вікових категорій мешканців громади.

3.5.8. Установлення та ремонт дитячих, спортивних і тренажерних майданчиків, полів та інших спортивних об’єктів.

3.5.9. Проведення шкільних ігор із видів спорту та спортивно-масових заходів з видів спорту серед закладів освіти різного рівня.

3.6. У сфері захисту прав дітей до компетенції відділу належать такі повноваження:

3.6.1.  Реалізація державної соціальної політики у сфері соціального захисту дітей,  запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.

3.6.2. Розроблення і взаємодія з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм  власності, громадськими організаціями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей.

3.6.3. Взаємодія з органами місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності.

3.6.4. Забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї.

3.6.5. Здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності.

3.6.6. Ведення державної статистики щодо дітей.

3.6.7. Ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів.

3.6.8. Надання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності, громадським організаціям, громадянам практичної та методичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту дітей, запобігання вчиненню дітьми правопорушень.

3.6.9. Улаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування під опіку, піклування, до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, сприяння усиновленню.

3.6.10. Підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.

3.6.11. Визначення пріоритетних напрямів поліпшення на території міської ради становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвиткові, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.

3.6.12. Організація роботи, пов‘язаної із захистом персональних даних при їх обробці в порядку, визначеному нормативно-правовими актами з питань захисту персональних даних.

3.7. З питань бухгалтерського обліку та звітності до компетенції відділу належать такі повноваження:

3.7.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетних установ (закладів освіти, культури, спорту), координаційної роботи та складання звітності.

3.7.2. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами на утримання бюджтних закладів;

3.7.3. Здійснення контролю за правильним і економічним використанням коштів відповідно до їх цільового призначення,  розрахунків до кошторисів доходів та видатків підвідомчих закладів освіти,  затверджених кошторисів з урахуванням змін, внесених до них у встановленому порядку,  за збереженням матеріальних цінностей.

3.7.4. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань в Рожищенському  управлінні Державної казначейської служби України, достовірного та у повному обсязі їх відображення у бухгалтерському обліку та звітності.

3.7.5. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

3.7.6. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

3.8. З питань господарського забезпечення до компетенції відділу належать такі повноваження:

3.8.1. Проведення повного економічного аналізу діяльності закладів та установ освіти, культури та фізичної культури і спорту.

3.8.2. Організація та проведення закупівель за державні кошти.

3.8.3. Організація перспективного планування по реконструкції, поточному та капітальному ремонту закладів підпорядкованих відділу.

3.8.4. Організація роботи та контроль за виконанням заходів по підготовці закладів освіти до нового навчального року, усіх закладів до роботи в зимовий період.

3.8.5. Розгляд звернень, листів та пропозицій щодо питань будівництва, реконструкції, поточного ремонту закладів, експлуатації їх інженерних мереж.

3.8.6. Координація роботи по впровадженню систем і технологій по енергозбереженню в будівлях установ.

3.8.7. Надання методичної допомоги в частині ремонтно-будівельних робіт закладам.

3.8.8. Здійснення контролю за правильним використанням електрообладнання, апаратури, своєчасною перевіркою захисних засобів та протипожежного інвентарю в установах.

3.8.9. Контроль за проведенням робіт щодо капітального будівництва, реконструкції і поточного ремонту в установах.

3.8.10.  Організація та здійснення контролю за економним використанням матеріально-технічних ресурсів та енергоресурсів.

3.8.11. Координація роботи  з організації техніки безпеки, охорони праці, цивільного захисту, протипожежної безпеки в установах.

3.8.12. Забезпечення ведення діловодства, архіву, статистичної звітності.

3.9. Напрямки діяльності відділу та його повноваження, які стосуються забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, культури, молоді, фізичної культури і спорту, захисту прав дітей, що не визначені у цьому Положенні, передбачаються законодавством України.

3.10. Виконання інших функцій відповідно до покладених на відділ завдань в межах чинного законодавства

 

ІV. ПРАВА ВІДДІЛУ

 

4. Для реалізації наданих повноважень відділ має право:

4.1. Звертатись та одержувати у встановленому порядку від органів  влади, підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

4.2. Залучати спеціалістів органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

4.3. Взаємодіяти з відповідними профільними комісіями міської ради та з іншими виконавчими органами міської ради, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.

4.4. Видавати у межах своєї компетенції накази, які є обов’язковими для виконання структурними підрозділами, підприємствами і закладами, підпорядкованими відділу, їх посадовими особами.

4.5. Контролювати виконання власних наказів та порушувати питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у невиконанні наказів відділу.

4.6. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

4.7. Розробляти проекти нормативних актів органу місцевого самоврядування, а саме: рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови в межах наданих йому повноважень.

4.8. За дорученням міського голови вести переговори з іноземними підприємствами та організаціями, підприємствами, організаціями та установами України з питань, які належать до компетенції відділу, підписувати відповідні угоди та контракти, укладати в установленому порядку угоди про співробітництво з науковими установами, неурядовими організаціями тощо.

4.9. Отримувати від підпорядкованих підприємств і закладів статистичну звітність та іншу інформацію, необхідну для здійснення покладених на відділ функцій.

4.10. Отримувати від підпорядкованих підприємств та закладів бухгалтерську та іншу фінансову звітність.

4.11. Користуватися іншими правами для здійснення покладених на відділ завдань та функцій, передбачених чинним законодавством України.

 

V. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ

 

5.1. Керівництво відділом здійснює начальник, який безпосередньо підпорядкований міському голові. Начальник відділу призначається на посаду та звільняється з посади міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України. Особа, яка призначається на посаду начальника, повинна мати вищу освіту, стаж керівної роботи не менш як 3 роки та володіти державною мовою.

5.2. В разі потреби обов’язки начальника відділу, виконує один із головних спеціалістів, за погодження міського голови в порядку передбаченим чинним законодавством.

5.3. Начальник відділу:

5.3.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю відділу.

5.3.2. Затверджує посадові інструкції всіх працівників відділу.

5.3.3. Призначає (приймає на роботу) і звільняє працівників відділу, його структурних підрозділів та підрозділів, створених при відділі, згідно з чинним законодавством України.

5.3.4. Розглядає пропозиції щодо присвоєння працівникам відділу рангів, установлення їм розмірів надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи та преміювання, нагородження; порушує питання застосування заохочень та притягнення до відповідальності працівників відділу, а також з інших кадрових питань.

5.3.5. Організовує та контролює виконання рішень міської ради, виконавчого комітету міської ради та розпоряджень міського голови в межах повноважень.

5.3.6. У межах повноважень видає накази, організовує та контролює їх виконання.

5.3.7. Організовує інформаційне та матеріально-технічне забезпечення, ведення діловодства, обліку та звітності відділу.

5.3.8. Діє від імені відділу та представляє його у відносинах із державними та громадськими організаціями, підприємствами, установами та організаціями, фізичними та юридичними особами - суб’єктами господарювання та громадянами (без довіреності).

5.3.9. Веде особистий прийом громадян.

5.3.10. Забезпечує підготовку проектів рішень і внесення їх на розгляд міської ради та її виконавчого комітету, а також проектів розпоряджень міського голови, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів з питань, віднесених до їх повноважень.

5.3.11. Виступає розпорядником коштів відділу у межах, затверджених бюджетом, та забезпечує їх використання відповідно до вимог чинного законодавства України.

5.3.12. Організовує ведення бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблення документів, регістрів і звітності протягом установленого терміну.

5.3.13. Укладає та розриває договори (контракти), стороною в яких виступає відділ, а також у межах повноважень відділу.

5.3.14.  Інформує громаду про стан виконання повноважень, покладених на відділ.

5.3.15. Розглядає пропозиції щодо заохочення і нагородження керівників закладів, підпорядкованих відділу. Застосовує до визначених у цьому пункті осіб заходи дисциплінарного впливу відповідно до вимог чинного законодавства України.

5.3.16. Здійснює інші повноваження відповідно до покладених завдань та наданих повноважень.

5.4. Обов’язки начальника відділу під час його відсутності виконує один із головних спеціалістів відділу.

5.5. Працівники відділу:

5.5.1. Організовують виконання доручень, наказів начальника відділу;

5.5.2. Діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються начальником відділу.

5.6. При відділі можуть створюватися ради з питань освіти (рада керівників закладів освіти), культури (рада керівників закладів культури) діяльність яких регламентується Положенням про неї, а також інші громадські утворення (ради), комісії.

5.7. Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції відділу,  при ньому може утворюватися колегія у складі керівника (голова колегії), спеціалістів, а також керівників підпорядкованих закладів, громадських організацій.

5.7.1. До складу колегії можуть входити керівники інших місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Рожищенської міської ради, а також науковці, висококваліфіковані спеціалісти.

5.8.  Звітує перед міським головою та міською радою про виконання покладених на відділ завдань.

 

VI. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

 

6.1. Начальник відділу несе персональну відповідальність за:

6.1.1. Виконання покладених на відділ завдань та здійснення ним функцій і повноважень відповідно до цього Положення та законодавства України.

6.1.2. Відповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства України.

6.1.3. Виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету, доручень та розпоряджень міського голови, а також доручень посадових осіб міської ради та виконавчого комітету міської ради, наділених повноваженнями щодо координації роботи відділу.

6.1.4. Своєчасну та достовірну інформацію і надання звітів з питань, що належать до повноважень відділу.

6.1.5. Стан діловодства, бухгалтерського обліку та звітності у відділі.

6.1.6. Дотримання норм чинного законодавства України у сфері доступу до публічної інформації.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність, встановлену нормами чинного законодавства України в межах визначених їх посадовими обов’язками.

 

VIІ. ФІНАНСУВАННЯ ВИДАТКІВ ВІДДІЛУ

 

7.1. Фінансування видатків Відділу здійснюється з міського бюджету згідно з затвердженим кошторисом та інших коштів, що передаються до відділу відповідно до чинного законодавства в установленому порядку.

7.2. Відділ є головним розпорядником коштів.

7.3. Начальник відділу має право вносити пропозиції щодо зміни та уточнення кошторису витрат.

 

VIІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

 

8.1. Припинення діяльності відділу здійснюється за рішенням міської ради або у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.

8.2. Положення набирає чинності з дня його державної реєстрації.

8.3. Зміни до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його затвердження.

 

 

Секретар ради                                                                                                 Надія ЗІНГЕЛЬ

Вхід для адміністратора