A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради

Положення про господарського відділу

 

РОЖИЩЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Гуманітарний відділ

НАКАЗ

15 березня 2021 року                                                                          № _____

Про затвердження Положення

про господарський відділ

гуманітарного відділу

 

 

Відповідно до «Про освіту», «Про загальну середню освіту», керуючись п.5 ст. 26, п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання п.1.11 положення про гуманітарний відділ Рожищенської міської ради затверджене рішенням Рожищенської міської ради від 18.12.2020 року №2/6, враховуючи зміну засновника загальноосвітніх навчальних закладів та закладів культури з метою подальшого матеріально-технічного забезпечення та ефективного здійснення господарських відносин

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про господарський відділ гуманітарного відділу

2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник                                                 Ігор КУЗАВА

 

Оксана Матишнюк 2 30 08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом начальника гуманітарного відділу Рожищенської міської ради від 15.03.2021 №

 

Положення про господарський відділ

Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради

  1. Загальні положення.

         1.1 Господарський відділ – є структурним підрозділом Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради (далі – відділ), який здійснює централізоване господарське обслуговування відділу,  закладів та установ освіти та культури, які передані в оперативне управління гуманітарному відділу (далі – об’єкти централізованого господарського обслуговування). Група підзвітна і підконтрольна начальнику гуманітарного відділу Рожищенської міської ради.

         1.2. Фінансування діяльності групи здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.

    1. Фінансово-господарська діяльність оформлюється і ведеться через централізовану бухгалтерію при відділі.
    2. У своїй діяльності господарський відділ керується Конституцією та законами України, іншими нормативно-правовими документами з питань господарської діяльності та матеріально-технічного забезпечення, наказами начальника відділу та даним Положенням.

2. Предмет діяльності господарського відділу.

         2.1. Зміцнення навчальної, матеріально-технічної бази об’єктів централізованого господарського обслуговування.

         2.2. Видача навчальним закладам обладнання, інструментів, господарського обладнання, меблів, інвентарю, комп’ютерної техніки, ремонтних і будівельних матеріалів, здійснення належного контролю за їх економним та раціональним використанням.

         2.3. Здійснення контролю за експлуатацією: будівель, об’єктів, опалювальних систем, систем водопостачання, котелень, систем електропостачання які знаходяться на балансі відділу.

         2.4. Готує договірну документацію на виконання ремонтних робіт з підрядними організаціями, здійснює нагляд за якістю їх виконання.

         2.5. Розробляє річні та перспективні плани ремонтних робіт, об’єктів та споруд об’єктів централізованого господарського обслуговування, вивчає їх потребу і розробляє плани забезпечення меблями, інвентарем, обладнанням, інструментами, господарським обладнанням, паливом, пальним, ремонтними і будівельними матеріалами, забезпечує їх доставку. Здійснює паливо-енергетичне забезпечення об’єктів централізованого господарського обслуговування.

         2.6. Розробляє заходи та організовує роботу з підготовки об’єктів централізованого господарського обслуговування до роботи в осінньо-зимовий період.

         2.7. Оформляє дефектні акти на ремонт будівель, споруд навчального обладнання, складає заявку на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єктах.

         2.8. Здійснює нагляд за технічним станом засобів навчання при необхідності у встановленому порядку здійснює їх ремонт та списання, відповідає за збереження матеріальних цінностей, що зберігаються на складі групи.

         2.9.   Здійснює контроль за своєчасним і правильним оформленням документів з питань господарської діяльності об’єктами централізованого господарського обслуговування.

         2.10. Контролює технічний стан та своєчасне оформлення технічної документації на експлуатацію транспортних засобів, що знаходяться на балансі відділу.

    1.  Організовує і координує роботи з охорони праці;
    2.  Здійснює контроль за додержанням у чинного законодавства, правил, стандартів, норм, положень, інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту і охорони навколишнього середовища, за наданням працівникам встановлених пільг і компенсацій за умови праці.

         2.13. Здійснення методичного керівництва правовою роботою відділу, надає правову допомогу об’єктам централізованого господарського обслуговування.

    •          2.14. Бере участь у роботі з укладання господарських договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість.
    •          2.15. Бере участі в проведенні публічних закупівель.
    •          Здійснює діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян у відділі.
    •          2.16. Надає консультації працівникам відділу про сучасне чинне законодавство, а також висновки з організаційно-правових та інших юридичних питань, надає допомогу в оформленні документів і актів правового характеру.
    •          2.17. Бере участь у проведенні атестації навчальних закладів.
    •          2.18. Здійснює підготовку проектів наказів з питань, що входять до компетенції групи.

         2.19. Веде книгу реєстрації наказів з адміністративно-господарської, основної діяльності та про відрядження, здійснює контроль за їх зберігання.

    •          2.20. Забезпечує роботу приймальні начальника відділу.

         2.21. Контролює дотримання норм і правил з охорони праці, пожежної та електробезпеки в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах району.

            2.22. Здійснює нагляд за:

- електромонтажними роботами;

- будівельними  роботами (поточний ремонт);

- влаштуванням та ремонтом систем водопостачання і водовідведення;

- встановленням та налагодженням комп'ютерної  та оргтехніки.

3. Структура господарського відділу.

         3.1. Працівники господарського відділу призначаються і звільняються з посади начальником гуманітарного відділу.

         3.2. Працівники підпорядковуються безпосередньо начальнику відділу.

    • штату господарського відділу входять:
  • Економіст;
  • Юрист;
  • Інженер;
  • Діловод;
  • водій;
  • опалювач (кочегар);
  • прибиральник службових приміщень.

4. Працівники господарського відділу:

         4.1. Забезпечують контроль за виконанням законів України та інших нормативно-правових документів з питань господарської діяльності та  матеріально-технічного забезпечення.

         4.2. Координує роботу працівників групи щодо підготовки необхідної інформації, довідок, звітів, здійснює контроль та безпосередньо відповідає за її своєчасність та якість.

         4.6. Координує роботу закладів освіти та господарчої групи щодо підготовки навчальних закладів до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період, проведення поточного та капітального ремонту.

         4.7. Здійснює  попередній  контроль за своєчасним та правильним оформленням документів відділу та закладами освіти району з питань господарської діяльності.

         4.8. Контролює  технічний стан та своєчасне оформлення технічної документації на експлуатацію транспортних засобів.

         4.9. Організовує роботу закладів освіти району щодо виконання організаційно-технічних заходів впровадження державної системи стандартів безпеки праці.

5. Взаємозв'язок з іншими структурними підрозділами гуманітарного відділу Рожищенської міської ради:

         5.1. Господарський відділ в процесі виконання покладених на неї завдань за дорученням начальника Відділу взаємодіє з управліннями, відділами міської ради, а також з сільськими та селищними старостами. Вироблення та впровадження відповідних рішень проводиться за узгодженням з начальником відділу та головним бухгалтером централізованої бухгалтерії.

         5.2. Має право:

         - одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Рожищенської міської ради, підпорядкованих закладів освіти та культури, структурних підрозділів відділу інформацію і матеріали, необхідних для виконання покладених на неї завдань;

         - вносити начальнику відділу пропозиції з питань щодо удосконалення матеріально-технічних баз закладів освіти та культури, удосконалення системи господарської діяльності та системи діловодства у відділі;

         - за дорученням начальника відділу утворювати робочі групи для виконання поставлених завдань, а також для надання консультацій, проведення аналізу і складання прогнозів щодо реконструкції, добудов, капітальних ремонтів у об’єктах централізованого обслуговування.

 

 

6. Відповідальність.

         6.1. Повноту відповідальності за якість та своєчасність виконання покладених на працівників господарського відділу завдань несуть працівники відповідно функціональних завдань.

         6.2.Ступінь відповідальності працівників відділу встановлюється посадовими інструкціями та чинним законодавством України.

7. Контроль за діяльністю господарського відділу

         7.1. Контроль за діяльністю господарського відділу здійснюється начальником відділу, відповідними фінансово-ревізійними та іншими контролюючими службами.

8. Ліквідація господарського відділу

         8.1. Господарський відділ гуманітарного відділу Рожищенської міської ради може бути ліквідовано, реорганізовано (шляхом злиття, поділ, приєднання, перетворення) згідно з чинним законодавством. Ліквідаційна комісія призначається наказом начальника гуманітарного відділу.

         У разі ліквідації майно та інші матеріальні цінності передаються на облік установи, яка буде  визначена в наказі начальника.

 

 

 

 

Вхід для адміністратора